SZOLGÁLTATÁSOK
Startupoknak és kkv-knak segítek bekerülni a médiába, és kreatív, hatékony szövegeket írok a felületeikre.
SAJTÓKOMMUNIKÁCIÓ
Minden vállalkozás szeretne bekerülni a médiába, mivel a média bizalmat ébreszt és növeli a hitelességet. A célcsoport szemében hitelesebb az a márka, amiről írnak a lapok, mint az, amelyről nem – ezek evidenciák. A ’hogyan’ viszont nagyon nem mindegy. Én hiszem azt, hogy érdekes és személyes történetekkel lehet a leghatékonyabban megszólítani bármilyen célcsoportot.
A jó történet érzelmeket vált ki, megmozgat, segít definiálni, hogy miben hiszünk és miben nem, milyen értékeket vallunk magunkénak és segít megélni az álmainkat is. Minden vállalkozásnak vannak jó történetei, csak fel kell őket deríteni és olyan formát adni nekik, amelyekre a szerkesztők azonnal felkapják a fejüket. Így kerültek ügyfeleim a Forbesba, a HVG-be, vagy éppen a Business Insiderre, csak hogy néhány példát említsek. A Te sztorid mitől jó? És hogyan jut el a célcsoportodhoz? Én ebben tudok segíteni Neked.
Érettségi fázistól függetlenül minden vállalkozás esetében kiemelten fontos, hogy minden felületen koherens üzeneteket kommunikáljon a beszállítói és a fogyasztói felé. Hogy ezeket az üzeneteket milyen stratégia mentén, milyen felületeken, milyen eszközökkel és milyen gyakorisággal közvetíti, abban hatékony segítséget tudok nyújtani. A kommunikációs tanácsadás keretein belül szívesen felkészítelek rádiós vagy televíziós interjúkra, átnézem a kommunikációs anyagaidat vagy átszerkesztem az elkészült sajtóközleményt, ha csak arra van szükséged. Céljaid és célcsoportjaid ismeretében segítek meghatározni a márkaüzeneteidet, illetve pár órás képzés keretében felkészítelek a sajtóval való hatékony és zökkenőmentes kommunikációra is.
KOMMUNIKÁCIÓS TANÁCSADÁS
OFF-SITE SEO
A keresőoptimalizálás célja, hogy az oldalad bizonyos kulcsszavakra előrébb kerüljön a keresőkben. Ennek egyik része az oldalon kívüli, azaz off-site SEO, amelyre linképítés néven szoktak hivatkozni. A Google manapság már bünteti a linkfarmokról vagy rossz minőségű oldalakról szerzett linkeket, vagyis az off-site SEO akkor hoz eredményeket, ha megbízható oldalak linkelik a vállalkozásod weboldalát.
A jó minőségű linkek szerzésének több módja van, én ezek közül kettőben tudok segíteni Neked: az egyik a klasszikus sajtókommunikáció, amiről a fenti bekezdésben írok bővebben. A másik a vendégtartalmak írása, amikor a kiválasztott célcsoportot jó minőségű és hiteles, adott célmédiumra szabott, a szerkesztőkkel vagy bloggerekkel előre egyeztetett tartalmakkal érjük el. Hogy a Te vállalkozásod számára milyen kombinációban érdemes gondolkodni, hogyan hozható létre minőségi tartalom és hogyan juthatunk be velük a szerkesztőségek küszöbén belülre, az az én szakterületem.
Bármilyen kreatív szövegről legyen szó az online térben, manapság nem elég, ha csak frappáns. A jó szöveg célcsoportra szabott, kulcsszavakra optimalizált, kifogástalan nyelvileg, optimális elrendezésű, megfelelő hosszúságú és mérhető hatékonyságú. Az elmúlt években, amióta szövegíróként dolgozom, számtalan célcsoportnak írtam szöveget milliónyi témában: egészségügyi szolgáltatásoktól kezdve numizmatikai cikkeken át a legújabb tech kütyükig sok területet lefedtem. És imádtam mindegyiket – írni, szerkeszteni, formázni is.
Messziről kiszúrom a vesszőhibát, kerülöm a pontosvesszőt, valamint különös öröm tölt el, ha használhatom a gondolatjelet. Ha ezek nem riasztanak el, akkor dolgozzunk együtt és hadd írjak Neked szuper hatékony tartalmakat: blogposztokat, hírlevelet vagy új szöveget a weboldaladra.